Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu
Poszukuje kandydata na stanowisko: Sekretarki.
Wymagania:
1. Niezbędne:
- ukończone studia wyższe o kierunku: zarządzanie lub filologia polska,
- bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz oprogramowania MS Office, w szczególności programów Word i Excel – potwierdzona zaświadczeniem, certyfikatem lub oświadczeniem,
- przedłożenie kompletu wymaganych dokumentów.
2. Dodatkowe:
- ukończone kursy i szkolenia związane z tematyką realizowaną na stanowisku związanym z prowadzeniem sekretariatu,
- doświadczenie zawodowe w pracy biurowej.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Wymagane dokumenty:
- c.v.,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania
ze strony internetowej Funduszu),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanym doświadczeniu zawodowym, kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata stwierdzające, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów prowadzonego naboru.
Dokumenty niekompletne lub wadliwie wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu.
Dokumenty należy składać w sekretariacie Funduszu od poniedziałku do piątku
w godzinach od 800 - 1500 lub przesłać pocztą na adres:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu
ul. Krakowska 53, 45-018 Opole
Termin składania ofert upływa: 30 lipca 2010 r.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu oferty do Funduszu, a nie datę wysłania przez składającego ofertę (np. przesyłką pocztową lub kurierską)
Dodatkowych informacji udziela: Pani Eugenia Zawadzka, tel. 77/ 45 37 611 wew. 127